På atv'n!

fredag 31. mai 2013

Til jobben med Frøken Rosa

I dag var jeg nødt til å sykle til jobben for Stein Roar på Tur & Fritid Midt-Norge har lovt å overhale henne for meg i dag. Bremsene må fikses, hun har svært dårlige bremser nå og det passer utrolig dårlig når det er temmelig bratt nedover deler av veien til og fra jobben!
 
Men med det været som ble i dag var det bare en fryd å sykle!
 


Det er så og si nesten midt ute på landet dette her, selv om det er bare noen minutter med bil fra Trondheim sentrum. Trivelig å treffe slike små fyrer på veien!

 
 
I dag brukte jeg 36 min på 9,3 km, går stadig raskere dette, selv om jeg ikke har noe mål om å sykle så fort som mulig akkurat. Jeg bare koser meg og det at jeg sparer penger i forhold til å kjøre bil og at jeg kommer i bedre form og får trimmet en del er en finfin bonus.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar