På atv'n!

mandag 15. juli 2013

Grå hår...

Høh. Her om dagen gikk Lille Gubben like bak meg og plutselig hører jeg ham si: "Jøss, nå har du fått mange grå hår!" Hva?! NÅ? For ordens skyld - jeg har hatt går hår i årevis og synes vel ikke det er blitt så mange flere sånn helt plutselig. Han prøvde desperat å ro seg unna ved å si at det sikkert var sola som hadde bleket det. Sola? Her i Trøndelag? Sommeren 2013?
 
Einstein hadde jo grått hår - tipper det var ingen som kommenterte det!
 
 
Og dette skal komme fra mannen som ikke ser det om jeg bruker glansvask med ganske så mye rødt i, ja, selv ikke da jeg klippet håret 15-20 cm kortere så han det! Psjt. Grått hår. Det er in å eldes naturlig og la håret gråne. Nemlig. Og jeg synes det kan være skikkelig flott også. Bare se her!
 
Meryl Streep er da flott!
 

 
Diane Keaton er en annen flott skuespillerinne som leverer stort i en av mine absolutte favorittfilmer, "Something's gotta give" ("Når du minst venter det") med Jack Nicholson.



 
For ikke å snakke om en av mine store "all times favourites" - Jamie Lee Curtis!


Kom ikke og si at denne dama ikke er knalltøff og fin som bare det med sitt grå hår!

 
Nei, her skal det ikke brukes penger, tid og kjemikalier på å farge håret - jeg skal eldes med stil og ønske de grå hårene velkomne!
 
Og når det er sagt - dersom Lille Gubben hadde hatt hår så hadde det vært grått det og... *hehe*


2 kommentarer:

  1. Tøfft innlegg - er midt i gråningsprosessen og ønsker å la den gå sin gang - kaksje frisk opp med lit spreke striper - lykke til med gråningen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Gråningen går sin gang - lykke til med prosessen du også. :o)

      Slett