På atv'n!

søndag 7. juli 2013

Tilbake igjen!

Har vært fraværende en stund på grunn av tur til Mallorca og tur på hytta her i Sør-Trøndelag. Litt surt at det faktisk var varmere på hytta enn det var den uka vi var på Mallorca... 

1,5-2 kg har klart å snike seg på den siste måneden så nå er det slutt på uhemmet fråtsing og å late seg i sofaen! I dag hoppet jeg i trimtøyet og tok runden i marka igjen. Lille Gubben orket ikke være med, unnskyldningen var at han skal gå til jobb i morra. Pøh.

Denne nydelige lyserosa blomsten trodde jeg først var en ryllik, men det er det vel ikke?


Da jeg kom opp på det første utkikkspunktet var benken kommet på plass igjen! Det hadde gått hardt for seg under årets pinsefeiring her oppe, men noen har tatt tak og fått den på plass. Fint.


Dette er antagelig en flekkmarihånd, det er i alle fall den mest vanlige av marihåndene - en nydelig liten blomst! Har sett dem i flere ulike rosafarger, fra mørk rosa til nesten hvit.


Oppdaget plutselig at jeg kunne stille inn kameraet til å ta bilder i sepia og det ble da litt tøft med en markjordbærblomst i sepia?


Jeg har stor sans for mosegrodde trær og med litt godvilje så ser da dette ut som en liten tass med stor nese og et skjelmskt blikk?


Brukte 1t 12 min på 5,5 km, men da rotet jeg bort en del minutter på å leke med kameraet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar