På atv'n!

tirsdag 13. august 2013

Litt hekta eller?

Hadde blinket meg ut Danseplatten som jeg skulle prøve å ta på vei til jobb i dag. I friskt trøndervær var det ikke dumt å ta en ulljakke under allværsjakka og vanntette tursko + paraply - ikke helt vanlig jobbantrekk på denne tiden av året egentlig.
 
Parkerte bilen på jobben og la i vei. Var en liten spasertur nedover og slo på gps'n på mobilen da jeg nærmet meg. Med kart (rmaps) på mobilen i tillegg til koordinatene var det greit å finne nullpunktet og siden jeg har lært at det er lurt å lese loggen før man legger ut så hadde jeg en ganske klar formening om hvor i terrenget cachen burde befinne seg.
 
 
Trengte ikke lete lenger før den var funnet! Plundret litt med å få tak i den og få av lokket, men klarte det greit. Signerte logg og jeg håper jeg fikk lokket skikkelig på igjen, det var ikke så lett! Første cachen jeg finner helt alene forøvrig, ellers har jeg hatt med meg Lille Gubben - og så på jentungens 13 års-dag da gitt!
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar