På atv'n!

søndag 22. september 2013

Søndag morgen og oppdatering på luestrikking

Mmm.... Søndagsmorgener er deilig! Ikke noe jobb og denne gangen heller ingen planer om noe som helst annet enn å være hjemme, pusle litt i huset, ordne litt med postkortsamlingen, strikke litt på lua mi og drikke masse te. Herlig! Det regner ute og jeg er glad vi ikke hadde lagt noen planer for uteliv i dag.

Først en oppdatering på lua jeg strikker - jeg fikk da strikket litt i går kveld etter shopping og pizza:


Nærbilde:


Den mørke kanten er et belegg som skal brettes opp slik at kanten blir stødigere, det blir bare en drøy cm mørkt nederst på lua. Jeg håper den blir bra!

Jeg har også kjøpt meg nytt undertøy siden sist, denne her:

Ellos Collection Lilla prikket Spile-bh
og denne:

Ellos Collection Lilla prikket Boxer

Så nå føler jeg meg rett og slett lekker! Effekten av nytt, matchende undertøy skal man ikke kimse av! *hehe* Og der fikk jeg melding om at Lille Gubben har vært ute i skogen hos seg (vi er særboere) og tatt en intervalløkt allerede! Sprekingen min! Jeg sitter her i mitt nye undertøy og morgenkåpe jeg - og en kopp te og en skravlende jentunge... :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar