På atv'n!

torsdag 5. september 2013

Ukas første intervalløkt

Sannelig ble det torsdag og intervalldag igjen - utrolig så fort disse ukene går! Jeg innrømmer at jeg var ikke bare småsur da vi gikk opp bakkene i dag, jeg har vært i farta nesten hver dag de siste par ukene og som vanlig kom jeg rett fra jobb mens Lille Gubben hadde sittet en drøy time og slappet av. I tillegg fikk jeg mensen i morrest og humøret bar nok noe preg av det og...


At Lille Gubben raste fra meg alt nede på flata gjorde ikke saken bedre! Han var langt foran meg opp bakkene, men etter en stund roet han ned tempoet og jeg ga på litt så jeg tok ham igjen, fremdeles like hissig. Men da han så på meg og smilte mjukt, "Kommer du etter?" så klarte jeg bare ikke å være sinna allikevel.


Jeg grudde for intervallene - lårene kjentes ikke gode ut og kroppen virket litt sliten. Men det gikk faktisk mye bedre enn forventet! Jeg hadde ikke noe særlig å gi på slutten av hvert intervallstrekk, men det gikk bra allikevel synes jeg. Og etterpå var jeg blid som en sol.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar