På atv'n!

torsdag 10. oktober 2013

3 cacher og våte sko

Det regnet heftig i går og også i natt, ja, selv i morrest før jeg dro ut har det regnet litt tror jeg. Men lar en trønder seg stoppe av litt regn?! Niks.
 
Cachen "An evening stroll #3" som var borte i forrige uke er på plass igjen og jeg var litt spent ettersom cachen var flyttet et par meter, men koordinatene var ikke endret. Grunnløs bekymring - cachen ble lett funnet og jeg ble den første som signerte den nye loggen. Stas.
 
Så sto "Brattbakken" for tur. Jeg fant plassen og nullpunktet, men samme hvor mye jeg lette i diverse høyder var ingen cache å oppdrive og siden jeg skulle på jobb etterpå måtte jeg bare gi opp. Ikke stas.
 
"An evening stroll #6" var lett match, men jeg skvatt litt i det jeg oppdaget den, trodde det var noe annet og skummelt som hang der først. Noe fuktig logg her.
 
"An evening stroll #5" var dagens siste cache og jeg måtte inn i skogen gitt, enda mer enn på #6. Her var det vått og jeg måtte over en bekk og greier, men cachen lot seg lett finne på flotte koordinater heldigvis! Dette var vårt cachefunn nr. 70! Dagens andre Stas!
 
På vei tilbake til jobben ble jeg enda våtere, joggesko med netting på oversiden er ikke spesielt godt egnet i vått føre... Vannet var iiiiskaldt, men jeg ble god og varm (og våt) mens jeg løp ned til jobben etterpå. Turen ble på 4,8 km / 80 min, det tar litt lengre tid når man suller rundt og leter etter cacher, men det er mye morsommere da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar