På atv'n!

onsdag 2. oktober 2013

En nydelig start på dagen!

Hadde bestemt meg for å ta en runde rundt Theisendammen på Byåsen. Det er mange år siden jeg har gått rundt den, den gangen var det ikke tursti engang så man måtte gjerne et sveip opp på golfbanen, noe golferne ikke var spesielt begeistret for og det kan man kanskje skjønne.





Som man kan se av bildene var det en nydelig morgen! Vindstille, 3-4 grader og sol, noen stokkender kranglet friskt ute på vannet og jeg møtte flere jogger og hundefolk på veien rundt - koselig!

Jeg valgte ikke ruta på kartet i lenka øverst i dette innlegget, man vil helst ikke at folk skal starte fra Byåsen Butikksenter nemlig, så jeg kjørte opp til Ferista og startet derfra, da ble runden noen hundre meter kortere. Selvsagt kreperte mobilbatteriet etter 660 meter så jeg fikk ikke tracket hele runden, men jeg gjetter på at den er ca. 2,2 km, skal passe på at batteriet er fullt oppladet neste gang! Brukte en liten halvtime rundt og da hilste jeg på en nydelig, liten svart pus som var selskapssyk også. Trivsel!

Har forresten kjøpt meg løpehansker! Litt upraktisk med vanlige fingervanter når jeg bruker mobilen til å sjekke kart og slikt når jeg løper, må jo av og på med vantene hele tiden, så nå har jeg kjøpt hansker med "mobil-finger". Selvsagt matcher de mine nye sko:


De var litt kalde til å begynne med, men jeg fikk da fort varmen i meg og mobil-fingertuppene fungerer ypperlig! Gode å ha på er de også i tillegg til at jeg synes de var kule på se på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar