På atv'n!

søndag 3. november 2013

Søndagstur

Hadde bestemt meg for en joggetur før frokost i dag og siden jeg hadde skrytt av det på et annet forum i går så var det bare å kle seg og løpe ut gitt. Været var nydelig, men det er meldt vått senere i dag så det var like greit å ta turen fra morgenen av.

Stappet kameraet i lomma og tok noen bilder underveis.

Den alternative veien mot venstre gitt ut i gata...


Her kom jeg fra:


Og hit skulle jeg, rundt svingen til venstre:


Jogget forbi Hårstad Hestesenter, her har jeg ridd i flere år for - *host* - en stund siden. Hadde utrolig mye artig der altså og det var faktisk jeg som laget den logoen i sin tid. *litt kry fremdeles* Noen som husker Hårstad Old Ones? Jepp - that's us!


Storhaugen (heter den ikke det da?) rett forut! Nå er det ikke så innmari langt hjem!




Men turen gikk først via Byåsen videregående skole og her var stor sykkelparkering! Jeg har passert på dagtid på en hverdag og da er det stappfullt og det er jo bra på flere måter. Bra at ungdommen går på skolen og bra at de sykler og får rørt på seg!


Nå var det ikke lange biten hjem og da jeg kom hjem hadde jeg jogget og gått 7,1 km på 67 minutter. Veldig fornøyd med det, tiden gikk fort og det virket ikke som det var så langt og det må da være et godt tegn med tanke på formen min? Ja, det er det helt sikkert. Dusj og havregrøt gjorde godt etterpå og resten av dagen kan jeg ta det pent med god samvittighet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar