På atv'n!

onsdag 6. november 2013

Teisendammen rundt x 2

Nå er ikke Teisendammen noe stort vann akkurat, men det er veldig fint! Og to runder + en tur opp på Blyberget etter cachen Smultringjakten 18 - Blyberget  Fant den greit og heldigvis var det en blyant i den for det hadde ikke jeg med... Derimot hadde jeg med kamera og tok noen bilder på mine runder rundt vannet.

Beveren hadde vært ute her!





Ved demningen der vannet renner ut av Teisendammen, det er ganske høyt ned og der er det en liten gangbro også.



Golfbanen passer jeg meg for, men jeg så ingen der oppe nå, det er vel mest en sommersport kanskje?


Jeg jogget og gikk rundt dammen to ganger, hver sin vei og på vei tilbake kom jeg på cachen som ligger på Blyberget og tuslet opp dit. Der var det sannelig en gammel bunkers også.


Litt skummelt og jeg gikk ikke inn!


Turen ble til slutt på 5 km / 49 min. Fornøyd forsåvidt, men et mål må være å få ned tiden til 45 min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar