På atv'n!

onsdag 11. desember 2013

Juleshopping og julehobby

I går hadde vi den årlige, tradisjonelle Juleshoppingen hvor vi legger igjen en del kroner på Stjørdal'n. Søstrene mine og jeg har gjort dette i en del år nå og koser oss like mye hver gang. Shoppingdagen blir avbrutt av Julelunsj-buffet på Rica Hell Hotell og vi spiser alltid alt for mye...
 
Det var mye forskjellig som ble med hjem, denne ble IKKE med av en eller annen merkelig grunn:
 
 
Denne bittelille bamsen hadde da ikke fyllt opp noe særlig under juletreet? Og Nissejentungen har heller iiiiingen bamser fra før påsto hun. *hehe*
 
Vel hjemme, etter å ha laget en pizza til den nyopererte Lille Gubben min, satte jeg meg ned og puslet meg ferdig med følgende små gaveesker til de yngste medlemmene av familien:
 
 
Kanskje det skjuler seg noe spennende inni? Kan jo ikke avsløre det nå i tilfelle noen titter innom bloggen, det vil vise seg på julaften!
 
Oppskrift på trekanteskene finner du HER og jeg anbefaler å ta en titt på filmsnutten nederst på siden, den viser veldig enkelt og greit hvordan du gjør det. Bruk gjerne papp, med papir, selv om det er tykt, så kan ikke det du putter inni veie noe særlig og da må du tape litt på sidene nærmest hjørnene for at esken skal henge sammen og det inni ikke skal falle ut.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar