På atv'n!

onsdag 25. desember 2013

Vel overstått

Da har julefreden senket seg og vi har tilbrakt dagen etter dagen med å gjøre så lite som mulig på så mye tid som mulig. Her er et bilde Lille Gubben knipset av meg om kvelden bitte lille julaften etter at det aller meste var i boks og jeg hadde tatt en deilig dusj:


Det var himla mye gaver under juletreet! Ikke på dette bildet riktignok, her hadde vi ikke lagt dem under ennå. En viss eksmann av meg har problemer med å begrense seg, men det er jo koselig også da! Ungene ser ut til å ta etter ham i stor stil og Lille Gubben hadde overgått seg selv og jeg fikk en dunge gaver av ham også! Han hadde kjøpt ullsokker, ny skilue (den gamle er for stor og sklir ned i øynene hele tiden), tykke longser, en eske sjokolade han vet jeg liker godt, boka "Hilsen fra Orkedalen" (bok med gamle postkort) og denne:


Jeg hadde ønsket meg armbåndsur og hadde prøvd å forklarte hva slags ur jeg ønsket meg og dette ble en skikkelig innertier! 

I tillegg fikk jeg masse annet fint! Konfekt, sjokoladepose, lakris, julekaker og 5 pakker te... Noen rundt meg har skjønt det! *hehe* Duntøfler (i størrelse elefant...), sengetøy (rødt m/hvite prikker), servietter (røde m/hvite prikker) og en kakeboks (eh - rød m/hvite prikker...). Og av min aller beste venninne gjennom 30 år fikk jeg et nydelig smykke med to hjerter - det rørte meg nesten til tårer. *klem til deg*

Vi hadde en veldig trivelig julekveld og jeg tror alle koste seg og ble gode og mette, det var i alle fall ikke mye mat igjen og visse gjester trillet nærmest fra bordet! *hehe* Sånn skal det være - da er det gøy å være vertskap!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar