På atv'n!

fredag 31. januar 2014

Dagens morgentrening

Våkna med et rykk da klokkeradioen slo seg på kl. 5:55... Zzzzz... Skulle trene før jobb, ble liggende til jeg hadde fått med meg nyhetene på radioen og sto opp 6:03. Fremdeles i koma. Zzzzz...
 
Etter å ha fått på meg treningstøyet og tatt eplecidereddiken min (den holder magen i orden) ventet jeg på at Lille Gubben skulle dra og sank ned i godstolen mens han kledde på seg. Han var tydeligvis lys våken! "Hvor mange armhevinger klarer du da?!" Jeg bare myste på ham gjennom halvåpne øyne, "Aner ikke, akkurat nå klarer jeg ingen..." Han ga seg ikke, "Men hvor mange tror du da? 5?" Jeg gjespet, "Har ikke peiling, ikke mer i alle fall." Han slengte seg ned på golvet, "Jeg klarer sikkert 5 kanskje flere!" og tok 10 armhevinger i raskt tempo. Jeg bare så småsurt på ham og mumlet "Kvalmsekk..."
 
 
Omsider var han ute av huset og jeg gjorde meg klar til å trene. Det var ikke lett å komme i gang, men jeg har lastet ned 101 running songs til mp3'n og det hjalp godt! Så det ble en god økt på 50 min slutt og jeg var veldig godt fornøyd. Nå er jeg oppe i 500 styrkeminutter i januar!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar