På atv'n!

lørdag 11. januar 2014

Hviledag og hviledag, fru Blom...

Kom hjem fra jobb kl. 15, middagen var raskt laget, rester fra i går og etterpå var det rett i godstolen. Skulle jo ha hviledag må vite. Kl. 17:30 måtte jeg på "det lille rommet" en tur og der ropte sykkelbuksa på meg. "Javel, så får du få viljen din da," mumlet jeg og der var jeg kledd for en økt på trimsykkelen før jeg visste ordet av det. Veldig fornøyd med meg selv, var ganske trøtt og Lille Gubben satt og småsov i godstolen sin og det var utrolig fristende å slå følge med ham!

Lekte meg litt med motstanden på sykkelen i dag og jeg skal love at svetten rant:

Motstand 3 - 12 min
Motstand 4 - 1 min
Motstand 5 - 1 min
Motstand 4 - 1 min
Motstand 3 - 6 min
Motstand 4 - 1 min
Motstand 5 - 1 min
Motstand 6 - 1 min
Motstand 5 - 1 min
Motstand 4 - 1 min
Motstand 3 - 4 min

Prøvde å holde samme tempo selv om motstanden ble tyngre og da jeg kom til siste runde med motstand 4 var det lett som en plett! Ble 12 km på 30 min og jeg er godt fornøyd. Nå skal jeg trøkke innpå palmeolje og sukker.


og

Gullvafler Vanilje

Bare sånn at dere ikke tror jeg er 100% perfekt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar