På atv'n!

torsdag 9. januar 2014

Morgentrim

Morgenstund har gull i munn! Det er bare tull i grunn... Nåja, jeg hadde planene klare for morgenen og heldigvis sto min biologiske klokke meg bi, jeg våknet av meg selv 5:50, ti minutter før Lille Gubbens klokkeradio skulle slå seg på. Opp og hopp! I alle fall tuslet jeg inn på badet, hoppet i treningstøyet (hadde faktisk funnet frem skiftetøy i går!), inn på kjøkkenet og spiste ett knekkebrød med edamer og kaviar, innom soverommet og susset Lille Gubben hadet og ut. Var i bilen kl. 6:23 og fremme på jobb kl. 7:03.
 
På med joggesko og ut av døra! Klokka var 7:18. Gikk raskt et par hundre meter for å varme opp før jeg slo over til lett jogg. Hadde vel et par små "skrittepauser" før jeg ankom cachen Fossegrenda kl. 7:45. Lette og lette. Jeg antar det var en del bilister som lurte veldig på hva den refleksvest-kledde dama med mobil-lykt drev på med i veikanten der... Holdt på å gi opp da jeg til slutt fant ut at jeg skulle lese litt i loggen til cachen før jeg ga opp - at jeg aldri lærer! Hvor mange cacher har jeg vel ikke funnet nettopp fordi jeg har lest loggen godt!? Jada - da tok det bare noen sekunder før jeg sto med den i hånda og jeg hadde hatt fingrene på den flere ganger mens jeg lette! *stønn* Men nå er den signert og loggført. Cache nr. 85 sammenlagt og nr. 2 funnet i 2014.
 
Et gammelt bilde av Fossegrenda, lånt fra sidene til Strinda Historielag, jeg kjenner meg definitivt ikke igjen!
 
På vei tilbake var det stort sett motbakke, jeg løp litt, men det meste ble så rask gange jeg maktet og svetten silte! Turen ble klokket inn på 55 min / 5,6 km og da trakk jeg fra de 15 min jeg brukte på å finne cachen, da sto jeg jo nesten i ro.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar