På atv'n!

søndag 5. januar 2014

Røros!

Min kjære svigermor hadde runddag denne helgen og ba like godt med seg barn, svigerbarn og barnebarn til helg på Røros for å feire! Utrolig trivelig gjort og jeg ble rørt over at hun med den største selvfølgelighet også ba med seg mine to "særkullsbarn", det varmet meg enormt.

Vi var en del sammen alle 14, men gjorde også en del ting som vi ville. Ungene og jeg tok en avstikker på geocaching på vei tilbake til hotellet etter lunsj på lørdag. Etter litt hektisk leting fant vi til slutt Ziiren på Røros, en liten luring som trenger en ny logg. Bildet er ingen spoiler egentlig, det ligger et bilde av steinen ute på omtalen av cachen på geocaching.com også.


Ellers ruslet vi litt i Kirkegata og jeg fikk sett Ziiren, eller kirken da, på nært hold. Har jo vært på Røros flere ganger før, men aldri fått sett den vakre kirken på nært hold. Røros er en utrolig vakker liten bergstad, ingen tvil om det!







Skulle gjerne vært der mye lenger, ruslet mer i gatene, vært med på kanefart og fått sett mer av alt det historiske Røros har å by på. Det får bli en annen gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar