På atv'n!

mandag 27. januar 2014

Trening og kake

Mandag = styrketrening og i dag startet jeg dagen hjemme hos meg selv, ergo ingen morgentrening. Å stå opp litt over kl. 6 og ta en treningsøkt fra 6:30 - 7:15 hos Lille Gubben går faktisk greit, men å stå opp litt før 5:30 for å trene før jobb (hjemme har jeg jo to unger som skal opp og ut før 8), er faktisk ikke noe jeg makter. Så de ukene jeg starter mandagene i byen blir det trening på ettermiddag/kveld. Så også i dag.

45 min styrke gikk unna og etterpå en deilig dusj. Nå er sluket under dusjkabinettet halvveis tett for tiden så jeg matet det med Mr Muscle avløpsåpner og kokende vann og det kan se ut som det løsnet noe i alle fall.

Litt proteiner er lurt etter en treningsøkt så to knekkebrød med makrell i tomat gikk ned - med masse grovkvernet pepper på! Nam! Etterpå krøp jeg opp i sofaen med laptopen, en kopp te og et lite stykke nybakt brownies. Jeg er så heldig å ha en jentunge i huset som er knallflink til å lage brownies og siden de skal ha kosetime på skolen i morgen har hun laget brownies til da - og det ble noen stykker til overs som hun delte med broren og meg. Nam.


Jeg skulle selvfølgelig tatt bilde av kakestykket mitt på et lekkert fat sammen med den fine tekoppen min, men det kom jeg til å tenke på litt for sent.
*tørker kakesmuler fra munnviken*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar