På atv'n!

fredag 21. februar 2014

Født til å løpe!

*haha* Ja, ikke jeg kanskje, men mange andre - jeg snakker imidlertid om boka "Født til å løpe : jakten på løpingens hemmelighet" av Christopher McDougall (Pax 2012). Jeg lånte den på biblioteket da den kom ut og slukte den fra perm til perm! Fantastisk fascinerende! Begynte faktisk på den for andre gang i fjor høst, men da var det brått blitt venteliste og jeg rakk ikke å lese den ferdig.

 
Så gleden var stor i heimen da jeg oppdaget at den er på årets Mammutsalg! Sendte inn bestilling til Ark på den, to kokebøker "for deg som trener", en bok om kjøkkenhage og en bok om trær (som jeg trodde var en håndbok, men som var en barnebok.... Jaja, den kosta 49,- så det veltet ikke månedsbudsjettet akkurat). Tok ikke mange dagene så lå hentelappen i postkassa! Jippi!
 
 
Så nå er jeg innehaver av mitt eget eksemplar av "Født til å løpe" og kan lese akkurat når jeg vil. Om jeg ikke er ute og løper da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar