På atv'n!

lørdag 8. februar 2014

Forjdøla

Sov dårlig i natt, når nesa er tett og man blir 120% munnpuster hele natta blir man veldig tørr i halsen, det klør og man våkner. Og spiser en halstablett som smakte pjuk. Prøvesmakes det ikke på slike ting før de sendes ut på markedet!?
 
I alle fall - jeg kreket meg opp i morrest, tok to paracet sammen med kosttilskuddene og en god porsjon havregrøt og kjørte på jobb etter å ha klemt ungene hadetbraminesøtesmå (som begge er lengre enn meg...).
 
Om noen synes servicen er småtreg her i dag så skyldes det at kroppen bak skranken går for halv maskin og knapt nok det i dag. Papirlommetørklær er en kjekk oppfinnelse og med balsam som lukter menthol er det en fryd (nesten) å tørke nesa som kan være helt fin i det ene sekundet for så å renne helt over i det neste.
 

Og hvorfor selges ikke Li-lefsa i enkelt eller dobbeltpakninger? Her har de dem bare 5-pk... Og kjøper jeg en 5-pk, så spiser jeg alle fem i løpet av noen minutter. No problem. Selv om jeg er sjuk. Tenk om jeg kunne vært av den typen som mister matlysten når jeg blir forkjølet!? Men neida, ikke denne kroppen her nei - over 800 kcal på noen minutter er ikke noe problem og ennå kunne jeg glatt spist flere lefser... Kroppen min hyler etter mat hele tiden og helst så søt og fet og usunn som overhodet mulig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar