På atv'n!

søndag 9. februar 2014

Usj... og nye løpemål

Nå flater vi ut en etter en her - både jentungen og jeg er temmelig sylta her nå. Dagens trim for min del begrenset seg til å fylle en liten ryggsekk med glass, noen flasker og tomme hermetikkbokser, rusle opp til gjenvinningscontaineren, kaste det og rusle hjem igjen. Omtrent halvannen kilometer tilsammen. Men jeg kommer sterkere tilbake når jeg er frisk igjen!

Det er en merkelig februar da, tok et par bilder på vei hjem og det er ikke mye som minner om februar og midtvinter her altså!



Jeg har satt meg to løpemål de siste par dagene forresten, ett hovedmål og ett delmål, men det tror jeg ikke dere får vite noe mer om før jeg har nådd dem! Det første delmålet skal oppnås i løpet av mars måned, men det forutsetter at jeg blir frisk snart da... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar