På atv'n!

onsdag 26. mars 2014

Nok en deilig morgentur!

Dro ut samtidig som jentungen gikk til skolen så vi gikk sammen et stykke, trivelig. Det tok litt tid før kroppen var skikkelig i gang, dette har jeg merket i det siste, kan det være alderen tro? Nah.

Ble en blanding av gange og jogging bort til Granåsen og litt forbi i dag også og nok en gang i vidunderlig vårvær! Det første kvarteret var det ganske kaldt og jeg priset meg lykkelig over den ekstra ullsingleten jeg hadde tatt på under den ganske tynne ulltrøya under softshelljakken. Men det ble snart varmt! Svetten silte etterhvert nedover ryggen, men ull innerst gjør at jeg ikke blir våt allikevel.



Kameraet lå selvfølgelig i lomma som vanlig og jeg tok et par bilder for å vise det nydelige været.

Hjemturen gikk mye raskere enn veien ut og turen i dag ble på 10 km / 90 min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar