På atv'n!

lørdag 22. mars 2014

Te!

I dag har jeg ryddet i te-hylla mi og det var på høy tid. Jeg elsker te og får som oftest flere pakker til jul, noen er gode, andre - vel... - mindre gode....

Noen av teene:


Noen flere:


Satt pent tilbake i hylla, posene er i de to boksene til venstre:


Tesilene måtte også på plass:


Til jul fikk jeg denne fine teboksen fra mine barn, i den har jeg teposer som ikke har noen eske lenger:


Boks med te og "The Etiquette of an English Tea" fikk jeg i gave fra barnas bonusmor en gang hun hadde vært i London:



Avsluttet selvfølgelig ryddingen med en kopp te og en kokosbolle:


Jeg har forresten 32 sorter te, men det er bare her hjemme hos meg, jeg tror det er flere hos Lille Gubben som jeg ikke har her hjemme...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar