På atv'n!

lørdag 22. mars 2014

Tøy og bøy...

Det er greit å trene om morgenen før jeg skal på jobb, men jeg liker i grunnen bedre å trene styrke i helgen. Da har jeg god tid og kroppen har våknet skikkelig når jeg setter i gang.

I dag ble det en times økt, det er godt å ha tid til å gå gjennom alle øvelsene i mitt egensnekrede program og ikke minst ha tid til å gå gjennom dem skikkelig og så mange ganger som jeg synes jeg må for å få en god økt. Har dessuten lagt på mer på curl-bar'en (18,5 kg) og den manualen jeg bruker til stående enhåndsroing (10,5 kg), samt tatt i bruk den siste manualen til triceps, den veier nå 6,1 kg, noe som er litt lett, men jeg har ikke flere vektskiver og 10,5 kg blir for tungt. Så inntil jeg får rotet meg innom XXL en tur så får det bare være sånn.

Svetten rant og musklene verket, men du verden så godt det er etterpå!

En velfortjent strekk på matta.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar