På atv'n!

lørdag 26. april 2014

Gangsperr...

Jepp jepp jepp. Gårsdagens fysiske utskeielser har ført til at jeg i dag har vært nesten ute av stand til å gå normalt... Det verste er at det er helt sant. Lårene føles som tømmerstokker og det er ikke behagelig å reise seg eller gå, spesielt ikke opp trappene!

Men jeg har hatt besøk av verdens beste venninne, fått nydelig blomster og hatt en god og laaaang prat på verandaen i strålende sol. Vi satt faktisk i 3 timer og skravlet, spiste muffins og drakk et utall kopper te. Trivsel på en vanlig lørdag!

Se de nydelige, rosa blomstene mine - jeg sier som min 4-årige niese - "Æ like rosa æ!"


Jentungen har ordnet meg på håret i kveld så nå er jeg bare såååå stilig:


Forfra-bildene dropper vi denne gangen. Har på meg den nye sommerkjolen min - elsker den! Den er fra Desigual og jeg tror den heter Vest Paris. Jeg bryr meg null om merker og sånt (bortsett fra litt på sports- og fritidstøy, det skal innrømmes), denne kjolen kjøpte min søster, men den passet ikke helt til henne så jeg fikk kjøpe den av henne. Den passet nemlig perfekt til meg! Litt flaks skal man ha!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar