På atv'n!

fredag 25. april 2014

Jogge litt hit og jogge litt dit...

Skulle på kurs fra morgenen i dag og sto opp 5:45 - skulle nesten ikke vært lov... Kjørte hjem fra kjæresten, skiftet til løpetøy og pakket en liten sekk og 7:25 var jeg ute av dørene. 50 min senere ankom jeg Trondheim folkebibliotek i sentrum og deltok på et ganske interessant kurs.

Tok ett bilde på veien:


Nidarosdomen er vakker da!

Etter kurset var det buss opp til Risvollan og faktisk ganske hektisk resten av arbeidsdagen. Hadde håpet at Sykkelmannen skulle få ferdig sykkelen min i dag, men dessverre ble den ikke ferdig. Det vil si han var ikke ferdig da jeg ville hjem... Og siden tålmodighet ikke er mitt mellomnavn akkurat så sa jeg at han bare måtte ta det med ro, jeg henter den på mandag.

Å ta bussen i dette nydelige været var lite aktuelt så dermed tok jeg beina fatt nok en gang! Jogget og gikk hjem fra jobben, først en del nedover til Lerkendal og over Stavnebrua og så ooooopp Bøckmannsveien. Her var det slutt på joggingen gitt, men jeg holdt et bra gang-tempo opp bakkene om jeg kan si det selv. Jeg gikk faktisk forbi en dame! Hah!

En snartur innom Prixen i Bøckmannsveien og så ble det bare tusletempo hjem, nå var det lite energi igjen for å si det mildt...!

Ikke så rart for da jeg kom hjem kunne jeg føre 50 + 105 min og 6,3 + 8,3 km på trenings-regnearket mitt. Meget fornøyd! Men kvelden har forløpt meget rolig for å si det sånn...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar