På atv'n!

søndag 4. mai 2014

Ukas trening - uke 18 - 2014

Tja - dette ble en sånn halvgrei uke, men jeg skylder glatt på været altså! Det er lite aktuelt å sykle til jobben når det er 2 grader og snøstorm! Sånn er det bare.

Mandag: Hviledag
Tirsdag: Var ute i flere små ærender og gikk i stedet for å ta bilen, 40 min / 4 km gange
Onsdag: 40 min styrke
Torsdag: 30 min / 12,2 km på trimsykkelen
Fredag: 42 min / 10,3 km sykkel ute
Lørdag: Hviledag, men vi ryddet i hus og stall, bar ut i hengeren og kjørte på dynga så vi fikk da rørt på oss selv om vi ikke trente direkte
Søndag: ca. 60 min / 7 km rolig sykkeltur med Lille Gubben

ca. 212 min / 33,5 km. Jaja, mye bedre enn ingenting i alle fall. Nå meldes det heldigvis bedre vær så det blir forhåpentligvis mer sykling til jobb fremover! Sykkelen er friskmeldt av Sykkelmannen også og klar for nye utfordringer - med gode bremser!

Her er et lite blinkskudd fra hagen i kveld:


Vanndråpe i akeleieblad.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar