På atv'n!

mandag 30. juni 2014

Endelig joggetur igjen!

Det er nå 3,5 uke siden jeg fikk smerter i høyre hofte etter å ha jogget (for mye) på asfalt og siden har det bare vært sykkel. Men siden jeg fikk 2 nye løpebukser og 2 par løpesokker i bursdagsgave etter det så fristet det nå alt for mye å ta seg tur ut igjen!

Jeg gjorde som legen sa, gikk på asfalten og jogget på grus og stier. Og du verden - dette hadde jeg aldri trodd at jeg skulle høre meg selv si! - så deilig det var å jogge litt igjen! 19 grader, vindstille og lettskyet - perfekt joggevær!

Gjett om det er deilig å jogge her:



En liten strandperle langs Orkla, vet ikke om jeg vil anbefale å bade her da:


På vei hjem traff jeg en besvimt eskimo!


Det var deilig å bruke beina igjen, men om det var lurt med tanke på hofta? Nja... Jeg kjenner det litt, men ikke mer enn før joggeturen. Tror jeg. Jeg tviholder på det i alle fall. Nemlig.

4 km / 37 min, jogget vel ca. 3 km, sikkert lurt å ta det litt med ro til å begynne med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar