På atv'n!

torsdag 5. juni 2014

Joggings og caching på morraskvisten!

Nydelig dag da gitt! Og i går oppdaget jeg at det er lagt ut ikke mindre enn 4 (!) nye cacher i nærområdet til jobben! Hurra! Planen for morgenen var klar!
 
Var tidlig oppe til tross for at jeg for en gangs skyld var aldeles alene om morgenen og kunne ha ligget lengre. Frokost (havregrøt kokt på vann er ikke såååå godt) og litt surfing på nettet før jeg strøk på dør og kjørte til jobben.
 
Var inom jobben med litt ting og tang, en tur på do og påslåing av gps på mobil og jogget ut. Sola skinte, det var rundt 18 grader og jeg jogget lett nedover veien. Første caache ut var Humoren 3 som lett lot seg finne, denne gangen hadde jeg forberedt meg godt og visste mer eller mindre hvor den lå før jeg la i vei.
 
Etter å ha logget den, man blir ganske snar på logging når cachene ligger såpass åpenlyst til som disse!; så var det opp til Venusvegen igjen og videre nedover. Hva skuet vel ikke mine grønne øyne? En søppelbil parkert rett på motsatt side av gata for cachen! Hmmm... Humoren var ikke vanskelig å finne den heller og kjapt logget, men jeg antar søppelkara lurte på hva jeg holdt på med...
 
Jogget så videre nedover Venusvegen, men tok det veldig rolig så jeg ikke skulle jogge forbi en kar på vei nedover - jeg skulle jo bare ned til Krokstien og lete etter Humoren 4, som de siste 3 før meg ikke hadde funnet. Det kunne da umulig være noen sak, tenkte jeg, så lette som de to første var! Høh... Den er nok borte gitt...
 
Nå ble det en lang og fin runde bort Krokstien, opp Stubbsvingen og rundt om Merkurveien - mange trivelig plasser her altså! Jeg så jo plassen til Humoren 2 på lang lei, det hadde vel strengt tatt ikke gjort noe om CO hadde vært litt mer oppfinnsom med gjemmesteder enn å gjemme alle fire på samme måte... Men når man tar COs alder i betraktning så er hun mye tøffere enn meg, jeg har ikke tort å legge ut en eneste cache ennå! Jeg stusset litt først for det var veldig smalt der jeg antok den skulle ligge, men da jeg så nærmere etter så fant jeg den akkurat der den skulle være.
 
Etter logging ble det så en liten æresrunde rundt Utleira skole før jeg jogget over brua og tilbake til jobben - det ble en nydelig start på dagen dette! Og nå har vi funnet 104 cacher! Kult!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar