På atv'n!

torsdag 13. november 2014

Joggetur og vond fot

Denne kroppen min er så rar, jeg skjønner meg ikke på den - når jeg er ute og jogger har jeg ikke vondt noe sted, da kjennes den helt fin ut. Men når jeg kommer inn og har dusjet kan jeg plutselig ha vondt i et kne, en hofte eller en ankel. I dag er det venstre fotblad som verker!


Gikk og jogget 6,3 km på 58 min - noe jeg er veldig fornøyd med - og alt kjentes helt fint ut. Til jeg kom ut av dusjen. Jeg har en hammertå på venstre fot, men denne smerten sitter lit lengre inn i fotbladet, men det er godt mulig det har en sammenheng for alt jeg vet.

Jeg hadde tenkt å jogge en tur, men begynte å sysle med tanken på å droppe turen og ta en tur bort på det nye kjøpesenteret istedet, men så kom søstra til Lille Gubben innom og hun skulle på trening. Hun nevnte at "du driver jo og jogger og sånt?" Og jeg mumlet at "Joooo, jeg hadde tenkt å ta en tur ut nå etterpå..." Og når jeg var så stor i kjeften var det bare å komme seg ut da hun hadde dratt. Men det var bare deilig altså! Den dørstokkmila kan være lang... Men jeg tror aldri jeg har angret på at jeg dro ut på en løpetur.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar