På atv'n!

fredag 28. november 2014

Min vidunderlige, fantastiske datter!

Fra ungene var små har de hatt pakkekalender før jul, men i fjor og i år droppet vi det og gikk over til Smarties-kalender istedet. Mye styr for mor (og bonusmor) og mye penger og mye ræl.

Men i år har jeg skjønt at jentungen har holdt på med ett eller annet de siste par ukene, hjemme hos pappan... Og i dag da jeg kom hjem hang denne på veggen i gangen:


Bildevinkelen er litt rar for det er så kort fra veggen kalenderen henger på til veggen midt i mot. Treet er ca. 50 cm høyt + stjerna i toppen og det er 24 kroker på det. Hun har hengt opp de første 4 posene, men har 20 poser til som skal henges opp utover i adventstiden. Hun sier det er julepynt i posene slik at jeg skal pynte mitt eget juletre i adventstiden!!! Hun har fått hjelp fra pappan sin til å lage treet da.

Har ikke jeg verdens beste og mest omtenksomme datter,eller hva?! Jeg gleder meg masse til å pynte treet mitt i ukene fremover mot jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar