På atv'n!

søndag 28. desember 2014

Styrketrening i romjula

Det er masse nysnø og stadige snøfall utover dagen gjør at jogging akkurat nå er utelukket. Men jeg fikk en kjempeflott Nike treningstopp til jul og den måtte jeg teste! Så på med treningstopp og bukse, stengte meg inne på barnerommet/treningsrommet og slo på radioen for litt musikk.

Det ble en økt på 35 min med litt styrkeøvelser og bøy og tøy og strekk og sånt. Jeg ble svett så det rant og etterpå var jeg fullstendig skjelven i lårene! Jeg er knapt nok gangbar!

Det sies jo at sjokolademelk skal være det beste for rask restitusjon etter trening, men jeg tror jeg går for julebrus og sjokoladetopper/risboller...


Disse sjokoladetoppene er vanvittig gode! De beste jeg har smakt! I tillegg til egg, melis og delfiafett som de fleste risbolleoppskrifter inneholder så er det i disse også en liten klatt meierismør, kakaopulver, kaffe og istedet for puffet ris er det havrenøtter (eller puffet havre som jeg kaller det). Vanlige risboller kan gå å legge seg i forhold til disse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar