På atv'n!

torsdag 29. januar 2015

Frem og tilbake er dobbelt så langt

Jeg kan ikke annet enn le i dag. Skulle på et info-møte som begynte 8:15 i dag og siden jeg startet dagen på Orkanger var jeg oppe før hanen feis! Jeg liker nemlig å kjøre bilen til mitt bibliotek, parkere den der og så gå eller jogge ned til Midtbyen på møte. I dag ble det gåtur, bar asfalt eller holke er ikke joggeføre for meg.
Opp fra dyna kl. 5:20 (!) og ut i bilen 5:57! Startet fra jobben ca. 6:40 og ankom møtestedet kl. 8:00. 1 time og 20 min frisk spasertur med andre ord. Ble sittende og skravle litt med gode kolleger som jeg ser alt for sjeldent før møteleder og jeg tuslet opp til møterommet. Og ventet. Og ventet. Og ventet. Ingen flere dukket opp. *haha* Vi ble enige om å avlyse hele møtet og jeg tok bussen tilbake til jobben igjen, det får da være måte på spasering på morgenkvisten.
Men jeg kan jo ikke enn å flire heller.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar