På atv'n!

lørdag 10. januar 2015

Helgetrening

Jeg prøver å få trent et par ganger de helgene ungene er hos pappan sin, men det er ikke alltid like lystbetont å begynne. Jeg liker best å ta en joggetur, men i dag blåser det litt friskt og det er kaldt og mørkt og alt det der - dere kjenner til det...

Til slutt tok jeg meg selv i nakken (og lovte meg selv de 3 siste Ferrero rocher'ene som er igjen fra eska jeg fikk fra Lars til jul om jeg var flink og trente!) og skiftet til inne-treningstøy og inntok treningsrommet. Vannflaske og radio på plass og det var bare å sette i gang. Jeg har satt sammen mitt eget lille treningsprogram, men på grunn av tennisalbuen klarer jeg ikke å trene med vektene lenger og også armhevinger lite aktuelt kjenner jeg. Så istedet har jeg lagt til planken!

Usjameg. Både vanlig planke:


Vandrende planke, som jeg ikke fant noe bilde av i farta, men som har samme grunnstilling som den vanlige, men at jeg setter høyre fot ut til høyre, så venstre fot ut til venstre og så begge på midten igjen.

Og så var det den helt nye da - sidelengs planke:

Den er tung den! Men det kommer seg nok.


Til slutt var jeg så gåen at jeg ikke maktet den aller siste øka med 10 situps rett og slett, beina mine var helt gele og jeg sjanglet inn i dusjen! Etterpå smakte det godt med litt sjokolade og en tekopp og nå kom sannelig Lille Gubben med en klementin også. Godsaker.

I morra blir det enten joggetur eller en økt på trimsykkelen, det blir litt væravhengig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar