På atv'n!

søndag 1. mars 2015

Geocaching igjen!

Nå er det lenge siden ungene og jeg har vært ute på geocaching, faktisk har vi ikke vært det sammen siden vi var på Mallorca i august i fjor! Så i dag lastet jeg inn alle nødvendige data på mobilen, pakket geocache-veska og vi labbet i vei. Det har kommet to nye cacher i nabolaget, den ene vanlig og den andre premium, jeg ble premium-medlem i høst og haugevis med nye cacher åpenbarte seg!
Planen var å gå ned Selsbakkveien og ta Selsbakk stasjon først, siden dette er en premium-cache kan jeg ikke lenke direkte til den, men ett bilde kan dere få:


Men på vei ned visste vi at cachen Jul 14 15/12 Selsbakkveien skulle ligge i en steinmur og vi klarte jo ikke å la være å titte inn i muren mens vi gikk forbi og der lå dessverre boksen så lett synlig at vi ikke engang trengte å lete... Vi signerte og la i en bytteting, men det var ikke noen videre fristende ting å ta ut så vi lot alt ligge. Etterpå la vi boksen på plass og skjulte den mye bedre slik at den ikke er synlig, men man må lete litt, men den ligger på korrekt sted altså.

På vei opp igjen måtte jentungen og jeg stoppe og ta noen bilder ved et lite bekkefar som renner nedover lia. Det er ikke denne steinmuren cachen ligger i!


Etter hjemkomst og middag trente vi styrke og smidighet i ca. 45 min før vi så litt på tv og koste oss med kveldsmaten, kokte egg og råkost. Nå er jeg stuptrøtt og skal finne sengen kjenner jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar