På atv'n!

mandag 2. mars 2015

Just do it!

Hadde hele kvelden til egen rådighet, guttungen sysselsetter seg selv og jentungen er på konfirmasjonsundervisning og det betyr egentid for mor! Tjoho!

Hadde tenkt å ta meg en joggetur samtidig som jeg fulgte jentungen til bussen, men så ødela pappan det hele ved å komme og hente henne så jeg slapp å gå ut. Det var litt regn i lufta og joggepiffen gikk ut av meg. Godstolen ropte høyt og tekoppen og laptopen fristet...


Trivsel. Så kom den dårlige samvittigheten smygende. "Du burde trene!", "Din latsekk!" og "Hvordan blir denne treningsuka tror du, når du driter i å trene når du har en sånn anledning!? Hæ?!" Samvittigheten la ikke bånd på seg gitt. Til slutt tenkte jeg - "Just do it!" Reiste meg fra stolen, rigga til trimsykkel, vannflaske og mobil innen rekkevidde og skiftet til sykkeltøy.

Og vips! så hadde det gått 10 min og 1/3 av økta var alt unnagjort! 20 min - 2/3 ferdig! Dette går jo så det suser! Tiden gikk bare fortere og fortere og de siste 5 min telte jeg ned halvminutt for halvminutt og det gikk lynraskt!

Gjett om jeg var fornøyd da jeg gjennomsvett og sliten gikk i dusjen etterpå! Hah! 
Just do it.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar