På atv'n!

onsdag 20. mai 2015

Konfirmasjon, 17. mai og telelinse

Her burde det vært et langt skryteinnlegg fra jentungens konfirmasjon, men det får holde med et bilde av bordpynten (jeg må klarere med jentungen før jeg legger ut bilde av henne):


Fargene er valgt ut av konfirmanten selv, bordkortene (små kakestykker i papp) er laget av konfirmanten og storebror (50 stk!) og sangheftet er laget av bonusmor. Bordet var kjempefint!

Det skulle også vært et langt innlegg om en perfekt 17. mai-feiring, dagen ble akkurat så kaotisk (skjønt - jeg har opplevd mye verre!) og trivelig og sprekkmett som den skal være!


Hurra!

I helgen fikk jeg endelig telelinsa i huset! Canon EFS 55-250mm og har så smått begynt å leke meg med den. Var redd det ville bli håpløst å bruke den uten stativ, men det viste seg å gå helt fint da jentungen og jeg tok en runde rundt Haukvatnet i går kveld. Der møtte vi bl.a. en hettemåke (bildet er kraftig beskåret da den lå langt ute på vannet):


og et stokkandpar som holdt på å legge seg for natten, jeg har beskåret bildet slik at bare hunnen er med her:


I morgen blir det forhåpentlig fugle-tur med en venninne - det gleder vi oss til begge to!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar