På atv'n!

onsdag 3. juni 2015

Meiser

Det blir mye fugl her om dagen, men det er så trivelig med fuglene rundt oss! Jeg klaget litt forleden over at jeg ikke hadde fått tatt noen bilder av meisene siden jeg fikk kameraet for en mnds tid siden, men i kveld hadde jeg hellet med meg!

Svartmeisen kom på besøk igjen, den er ikke her så ofte om dagen, men i kveld kom den en tur og jeg var på pletten med kameraet!


"Hva gjør du?"


Den var litt pjusk, men det var ikke så rart ettersom regnet høljet ned.


Kjøttmeisen kom også på besøk en tur:

Titt-titt:




Er det trygt å hoppe ned her da?


Mangler fremdeles blåmeisen og spettmeisen da. Blåmeisen dukker vel opp igjen, men spettmeisen er det dessverre lenge siden jeg har sett. Artig krabat det også - vår eneste fugl som kan gå nedover en stamme (eller en fuglemater) med hodet nedover, visste du det?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar