På atv'n!

søndag 13. september 2015

Endelig en treningsøkt!

Denne sommeren har gått ganske så treningsfritt forbi... Men i dag tok jentungen og jeg oss skikkelig sammen og har trent ganske godt. Først syklet vi en tur på 5 km så vi var gode og varme og da vi kom inn igjen lagde vi tre stasjoner:

På soverommet mitt - vekter:


På stua sto trimsykkelen:


Og i gangen - bøy og tøy og sånt:



Vi kjørte 3 min på hver post og tok 3 runder så det ble en drøy halvtime inkl. pausene mens vi byttet. Vi fikk opp pulsen og svetten silte - men det var faktisk fryktelig moro!

Etterpå var det middag, ungene delte resten av bologonesen fra fredag mens jeg stekte en kyllingfilet som jeg spiste med en blanding av søtpotet, gulrot, løk og paprika til. Ulempen med så mye grønnsaker (og ikke vanlig potet) er at det går fryktelig fort gjennom magen og jeg blir ganske fort sulten igjen. Til kvelds, mens jeg så på Alt for Norge (som jeg fremdeles gjør i skrivende stund) spiste jeg en stor skål råkost av eple og gulrot, det er veldig friskt og godt! Og begge ungene spiste det samme så i dag har vi vært ganske flinke i kosten også.

Måtte jo fortelle til Lille Gubben hvor flink jeg har vært og han ringte meg og skrøt av meg (snillingen!) og sa han skulle bli med ut og løpe en dag! Da er det best jeg legger meg i hardtrening for jeg har ikke løpt noe særlig på lenge og formen er helt elendig... Siden jeg fikk kameraet før sommeren har jeg jo knapt nok vært utenfor døra uten kameraet og da kan jeg jo ikke løpe! Men det spørs om jeg må begynne å legge det igjen hjemme av og til...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar