På atv'n!

onsdag 16. september 2015

Joggetur!

Jeg hadde tenkt meg opp i skogen i morrest for å ta en joggetur - uten kamera! For om kameraet er med så blir det jo ingen jogging, det sier seg selv. Jeg klarte ikke å bestemme meg for hvor jeg skulle dra, men da det viste seg at jentungen skulle stille på Dalgård idrettsbane litt før kl. 8 ble det til at jeg slo følge med henne. Hun syklet og jeg jogget. Nåja, i solidaritet med sin mor hoppet hun av sykkelen og gikk en del også da. Heldigvis. Ellers hadde jeg vel fremdeles ligget på banen og gispet etter luft... Tok en halv runde på banen bare for moro skyld og for å kunne si at jeg har hatt tartandekke under joggeskoene. Barnlig moro.
 
Jeg la inn en liten omvei på vei hjem så jeg skulle tioppe 5 km før jeg kom hjem igjen. Var meget fornøyd da jeg var hjemme igjen alt kl. 8:20 og kunne klokke inn 5,5 km på 52 min. Er litt usikker på hvor lurt det var med tanke på hoftene mine ettersom det ble noe asfaltjogging også, men satser på at det går bra!
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar