På atv'n!

torsdag 17. september 2015

Ny fuglebok!

Jeg trakk på smilebåndet da vi fikk inn en ny fuglebok på biblioteket forleden dag, "Meisenes hemmelige liv" av Andreas Tjernshaugen (Kagge forlag 2015). En hel, tykk bok kun om kjøttmeis? Med lite bilder og nesten bare tekst?

Jaja, jeg skulle nå ta en titt på den. Og jeg ble solgt. Fra første side. Jeg brukte 3 dager på den og da jeg ble ferdig i går kveld ble jeg nesten litt trist over at jeg var ferdig. Skulle egentlig levere den tilbake i dag, men lot den bli igjen hjemme da jeg dro på jobb, jeg klarte ikke å levere den fra meg! Jeg elsker den! Så mye at jeg nå har vært på Ark og kjøpt den. Det medførte en aldri så liten diskusjon om prisen da jeg kom i disken, på nettsidene til Ark koster den nemlig 350,- mens den i butikken var priset til 399,-.

- På nettet står det at prisen på denne er 350,-?
- Ja, men det er når du bestiller den og får den hjem i posten.
- Nei, det er ved "klikk og hent i butikk".
- Ja, du må nok bestille den på nettet ja.
- Så om jeg hadde hatt med meg mobilen, gått inn på nettet nå og klikket så hadde jeg fått den for 350,-?
-..... Du skal få den for det.

*hehe* Sparte 49,- der gitt og det hadde jo vært for dumt om jeg ikke hadde fått det, det kan man vel ikke være uenig i?


Jeg tror jeg kan kalle meg en fuglenerd nå...  Men de er jo skjønne disse små, gule fjærballene da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar