På atv'n!

torsdag 24. september 2015

R.I.P.

Da jeg kom hjem fra jobb i dag spiste vi middag, tok oppvasken, satte på en maskin med skittentøy, lagde en kopp te og så sank jeg ned i godstolen og fisket frem laptopen. Slo den på. Svart skjerm. Slo den av igjen. Slo den på. Svart skjerm. Stirret vantro på svart skjerm. Da jeg brukte den i morrest var det ingenting som tydet på en så snarlig avgang. Ingenting.

Heldigvis er det ikke lenge siden jeg tok backup av alle bildene mine - og det er ganske mange tusen! De ligger på 3 ulike, eksterne harddisker! Jeg er mer usikker på hvordan det er med alle word-filene mine... Det er nok ikke flere tusen av dem, men noen hundre er det nok. For ikke å snakke om alle bokmerkene mine! Her snakker vi nok også bortimot hundre i alle fall... "De ligger da på google-kontoen din, for du har vel synkronisert og lagret dem der?" sier Lille Gubben. *host* Jeg kan da ikke sånt! Nåja, de viktigste bloggene og sidene skal jeg nok klare å grave frem igjen etterhvert.

Når jeg bare venner meg til Windows 10. Det går seg vel til. Snart fatter jeg vel ikke hvordan jeg kunne elske Windows 7.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar