På atv'n!

mandag 9. november 2015

En liten tur i skogen...

Skulle en tur i skogen før seinvakta i dag og lurte på om jeg skulle kjøre helt bort til bommen og parkere der, men var usikker på om det var lov til å stå der, så jeg parkerte på den vanlige plassen allikevel. Og gjett om jeg er glad for det!

Etter at jeg hadde gått rundt 100 m skimtet jeg noe i høyre øyekrok og snudde meg forsiktig, opp med kameraet og knipset noen bilder i full fart der en brun buskehale suste rundt en trestamme!


50 meter etter hørte jeg en umiskjennelig lyd, stoppet og snudde meg forsiktig rundt og prøvde å lokalisere kilden - og der var den! Min lille venn flaggspetten! Den har holdt til i dette området i hele sommer tror jeg.


Det var en nydelig høstmorgen og man kan jo ikke annet enn å bli i godt humør når været og naturen er som dette:


og dette:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar