På atv'n!

fredag 5. februar 2016

Joggetur i snøvær

Nå er det alvorlig lenge siden jeg har jogget! Men i dag lå alt til rette for en tur ut. Bortsett fra at jeg vekslet mellom å ha lyst til å jogge en tur og å stikke bort på Amfi og se om en av sportsbutikkene har truger til en overkommelig pris. Truger!? Ja, truger. Det hadde vært artig å prøve og kanskje kjekt å ha på hytta når man skal opp til vasshølet og hente vann... 

Truger - joggetur? Joggetur - truger?

Joggeturen vant. 0 grader. Ulltøy underst og løpebukse og softshelljakke utenpå. Piggjoggeskoene fikk luftet seg for første gang denne vinteren. De mente det var på høy tid.

Resultatet ble 5 km / 47 min, noe jeg er fornøyd med, men jeg er aller mest fornøyd med at jeg ikke var halvdød da jeg kom inn. Jeg har jo ikke løpt på lange tider så formen var overraskende god synes jeg selv.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar