På atv'n!

mandag 1. februar 2016

Kjøleskapsgrøt

Jeg har blitt trendy! Jeg prøver å lage kjøleskapsgrøt! Kanskje jeg skal endre navn til TrendyTrille? Nah...

I alle fall, selve lagingen av grøten var såre enkel:

Man tar en bolle og har i 2,5 dl havregryn, fiølge Trines oppskrift skulle det være store gryn, men jeg hadde bare små, det går nok bra det også.


Så har man i 2 dl kokosmelk (jeg brukte lett kokosmelk) og 1 dl vann.


Ringle over litt flytende honning, jeg hadde ikke honning på flaske, men brukte en skje av honningen jeg kjøpte på Kreta i fjor sommer. Og et lite dryss havsalt.


Rør det hele godt sammen.


Legg på et lokk og sett det hele i kjøleskapet til i morgen tidlig.


Om jeg husker det så vil oppfølging følge i morgen. Det skal jo litt topping på denne og hva det blir skal jeg vise i morgen. Om jeg husker det før jeg spiser opp det hele. Dette skal være to porsjoner, men jeg synes ikke det så så veldig mye ut, jeg spiser jo gjerne vanlig havregrøt laget på disse mengdene. Vi får se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar