På atv'n!

onsdag 2. mars 2016

Gå-joggetur

Fulgte jentungen til Munkvollhallen i morrest og siden været var greit (ok, litt drygt med motvind innimellom) så tok jeg på løpebukse og joggesko. De første 15-1600 meter gikk vi rolig, men da vi skilte lag ved hallen økte jeg tempoet og la inn en god del jogge-drag. Deilig! Fordelen med å jogge på denne tiden av året er at man kan jogge overalt nesten, det er jo et tykt snølag som demper steget mot asfalten.

Jeg hadde en avtale kl. 11:00 så jeg måtte dessverre hjem etter en liten time for å rekke å dusje og spise før jeg måtte dra - det fløtes som jeg kunne vært ute i timesvis!

Turen ble på 5,2 km / 57 min og tatt i betrakning at de første 15-1600 metrene var ganske rolig gange så er jeg fornøyd og satser på en joggetur i morra kveld også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar