På atv'n!

torsdag 14. juli 2016

Jogge, jogge, jogge...

Lille Gubben har overbelastet den ene leggen sin så for tiden jogger jeg litt alene, går greit det også, men det er trivelig å jogge sammen da. Før vi dro på hytta i forrige uke hadde jeg en tur for meg selv der jeg jogget 4 km på 28:17, i dag klokket jeg inn 4 km på 28:25, er veldig fornøyd med det.


Da vi var i Mora i Dalarna i Sverige nettopp løp vi litt på bane, det er nemlig en idrettsbane rett utenfor hotellet og vi hadde med oss løpetøy og joggesko. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om det var moro eller dørgende kjedelig å jogge på banen... Det ble bare drøye halvannen kilometer for da streiket den ene leggen til Lille Gubben igjen og jeg gadd ikke fortsette alene. 


Her er banen vi jogget på, i bakgrunnen ser du restauranten som ligger på hotellområdet, MoraPrken Hotell, en flott plass! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar