På atv'n!

lørdag 20. august 2016

Nytt treningstøy

Jentungen trengte nye joggesko/løpesko og jeg trengte nye løpesokker så vi tok en tur innom Intersport på City Syd. Der traff vi en trivelig kar som hjalp jentungen, men det var ikke så enkelt for hun bruker str 41 i sko og hun var litt kresen på farge... Omsider fant vi et par som falt i smak, men i mellomtiden hadde jeg selvfølgelig rukket å forelske meg! De sto på hylla og blunket til meg, viftet forførerisk med lissene og gjorde seg ekstra fine... Og siden jeg har tenkt å skifte ut løpeskoene mine til neste vår så kunne jeg jo like gjerne skifte ut det ene paret nå, ikke sant?

Selvfølgelig måtte disse bli med hjem:


Asics Gel-Nimbu 18 i lilla! 

De hadde også Fran Shorter t-skjorter på salg så jeg snappet med meg to (+ en til jentungen) også. Men løpesokker..? Nah. Glemsk.

Vi fortsatte en runde på City Syd og på KappAhl falt jeg for en ny løpethigts, svart med grå linning og rosa detaljer nederst på beina, den går ned til midt på leggen omtrent, akkurat det jeg var ute etter. Men jeg ble overrasket da jeg prøvde M og den viste seg å være så stor at jeg måtte ha S!


Til slutt gikk turen innom H&M og jeg svinset bort til sportstøyet også her og nok en gang falt jeg pladask! Jeg har jo lånt jentungens treningsjakke ved noen anledninger, men den er så trang at jeg ser rimelig stappa ut. Så jeg prøvde denne og siden min oppfatning av tøyet på H&M kan sammenfattes i ett enkelt ord, SMÅTT, så jeg ble enda mer overrasket her over at M var alt for stor! Så også her endte jeg med en i S. Jentungen var veldig fornøyd med det ettersom S også er hennes størrelse så da kunne jo hun låne den. Dream on.


Så her er jeg i min nye trenings-outfit!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar