På atv'n!

søndag 21. august 2016

Rypetoppen Adventurepark

I dag har vi vært en liten gjeng på Rypetoppen Adventurepark og det var knallgøy! Her er jeg, klar for klatring, zip-liner og annen moro:


Fikk ikke tatt noen bilder ute i felten, det er umulig når man kravler og kryper rundt oppe i lufta fra tre til tre, eller henger i en zip-line 25 meter oppe i lufta! 

Vi tok selvfølgelig den største zip-linen, den er 230 meter lang og henger 25 meter oppe i lufta og det var knallmoro! Etterpå skulle vi ta en grønn løype, som er den med midterst vanskelighetsgrad og på et punkt der, 2,5 meter over bakken (om det var så høyt!), holdt jeg på å miste kontrollen og fikk litt hetta. *haha* Det var ikke noe farlig i det hele tatt, jeg var jo godt festet med to fester til en tykk wire så jeg hadde ikke ramlet ned uansett, men det er jo ikke alltid man klarer å tenke like rasjonelt. Jeg må si til mitt forsvar at jeg var ganske så sliten på dette tidspunktet...

Men i det store og hele var det utrolig artig og jeg kommer gjerne tilbake!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar