På atv'n!

torsdag 1. september 2016

Ny mobil!

Den gamle samsungen har vært nær ved å gå i veggen mer enn gang, den er så treeeeeeg at jeg nesten klikket flere ganger om dagen! Til slutt måtte den bare anse slaget som tapt og ny mobil ble bestilt. I går var omsider alle deler samlet og Lille Gubben kunne sette sammen hele stasen og jeg kunne ta den i bruk.

Jeg endte med en svart LG K10:


Den er en del større enn del gamle, men bare halvparten så tykk og har stooor og deilig skjerm!

Måtte jo ha en deksel til den og da jeg kom over dette på My trendy phone så måtte jeg jo bare ha det:


Nå kan jeg til og med bruke snapchat uten å gå på veggen! Måtte selvfølgelig spørre jentungen om hva som er brukernavnet mitt på snapchat da jeg skulle logge inn på nytt... Det hører vel alderen til.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar