På atv'n!

mandag 5. september 2016

Og det var den helgen!

Merkelig så fort disse helgene går! Ikke før har man kommet hjem på fredag så er det søndag kveld og man legger hodet på puta og lukker øynene.

På fredag skulle jeg på et møte på Hovedbiblioteket og tok beina fatt, ble en bra strekning transportjogging, 7 km / 1 time, veldig fornøyd!

Lørdag var det duket for bytur med jentungen og for en gangs skyld klarte vi å holde oss i skinnet og ikke noe uplanlagt ble med hjem. Bortsett fra 3 kanelboller... Jeg kjøpte bl.a. to små stoffbiter på Panduro og de ble til to små spencerkjoler til mine to små prinsesser:


Søndag var det tid for å ta seg en tur på Bryggerekka Bruktmarked med en venninne, men der var det ikke mange bodene å titte på, så det gikk fort, og ingenting ble med hjem herfra. Vi ruslet langs Bakklandet og langs elva bort til Elgeseter bru og ble sittende på To tårn ved Nidarosdomen og spise kanelbolle og drikke varm sjokolade med krem... Mmmm...

Om kvelden innså jeg at jeg bare hadde spist tullemat hele dagen (ikke frokosten da) og jentungen hadde laget noen vidunderlige små muffins da jeg kom hjem! Så da var det bare å hoppe i de nye løpeskoene og komme seg ut. Jeg hadde NULL lyst, klarte ikke å grave frem et bittelite gram av lyst til å stikke ut, men tenkte på Nikes geniale motto - Just do it! - og så gjorde jeg det. Angret selvfølgelig ikke ett sekund da jeg først hadde kommet ut!
6 km / 50 min ble det, veldig fornøyd med det og utrolig godt å kjenne at formen er bra og at kroppen fungerer altså - utrolig godt! En real boost for selvfølelsen det!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar